Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

torsdag 28. oktober 2010

Vi trener på, vi!

Sjefen og jeg begynner å bli flinke! Vi trener litt hver dag, og det er kjempemoro.
Nå har vi begynt med "fri ved fot", og det går veldig bra :) Vi får full uttelling på all den tida vi har brukt på å trene opp kontakten oss i mellom.














Vi trener også litt triks, for moro skyld. Sjefen gjemmer godbiter, som jeg finner igjen, eller jeg balanserer på vippa som sjefen har laget. Det er jeg flink til!













Nå får jeg visst ikke se stort mer til Edit før det blir sommer igjen heller... Jeg var med sjefen ut i hønsehuset en dag. Edit har fått fint bur der ute hos de andre nå. Problemet var visst meg, sa sjefen. Jeg forsøkte jo bare å leke med de andre hønsene sånn som jeg har lekt med Edit i hele høst,- men de skjønte ikke poenget i det hele tatt, de! Det var høner "all over the place", sa sjefen, det gikk så fjøra skvatt.
Man er da ikke fuglehund for ingen ting, sa jeg ;)

De små fuglevennene våre får mat i treet utafor kjøkkenvinduet, og dit når jeg dessverre ikke opp...



1 kommentar:

  1. Vad duktiga ni är ! Vilken fin ögonkontakt !!
    Tänk om ni hade haft en dold kamera i hönshuset .... Dom korten hade jag velat se !

    SvarSlett