Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

fredag 22. oktober 2010

Vinteren nærmer seg...

Det blir kaldere og kaldere for hver dag jeg skal ut nå. Alfred venter på snøen, og jeg venter også, i spenning. Han påstår den er morsom...
Idag da vi kom ut, var det pyttelitt snø, men ikke nok til å telle, i følge Alfred.



Om natta er det kaldt, nede på under minus 10. Det ble for kaldt for Edit i det gamle, kalde drivhuset, så de siste par dagene har hun sittet i et bur i det nye, som er oppvarmet. I helga skal vi visst gjøre istand til henne ute i fjøset. Marsvinene har alt flyttet dit.


Gustav og jeg...joda, det kommer seg. Nå kan vi snart kalles venner!
Men Gustav blir litt snurt, når jeg ikke bare vil kose, men også leke litt...


Litt hagearbeid prøver jeg meg stadig på...lurer på hvorfor matmor ikke protesterer når jeg tygger på disse...?

Nå er endelig beina mine blitt lange nok til at jeg løper fra Alfred!

Hagen er nærmest klar for vinterdvalen...bare noen rips henger igjen og gleder fuglene.

Også denne trassige her, da. Den blomstret helt til det dro under minus 5!



3 kommentarer:

  1. TACK ÄN EN GÅNG FÖR EN MYCKET UNDERHÅLLANDE OCH TREVLIG BLOGG!

    "Storebror" Mulle med matte

    SvarSlett
  2. Vad bra att Gustav har så mycket tålamod :)
    Skorpan o Flora

    SvarSlett
  3. Vilket härligt liv min lilla Rosamunda har ! Perlo hälsar och undrar hur sork-jakten går i Norge ?!

    SvarSlett