Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

mandag 25. oktober 2010

Arbeidshelg

Dette har vært ei arbeidshelg, i følge menneskene mine. De har drevet med rydding ute, å få veden inn i skålen, traktor reparering og mye annet rart. Jeg syntes det med ved var mest artig, matmor kasta inn ved, og jeg bar ut ;)

I går var bestefaren til sjefen her med Sheila, og vi hadde det kjempeartig. Allikevel måtte jeg trene, sa sjefen.













Jeg er blitt kjempeflink i "bli sittende"! Ser dere hvor langt unna sjefen er?  Heeeelt til høyre i bildet?
Etter at sjefen og jeg var ferdige, fikk Sheila en runde med hjernetrim hun også :)

Denne kulda om dagen er litt morsom, se hvordan vannet i vannskåla mi så ut i dag!

Og hengepilen til matmor er muligens litt ute av rute...gåsunger i oktober...?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar