Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

torsdag 14. oktober 2010

Snart jul?

Her har det i alle fall lukta jul i dag, sier sjefen. Nå er jeg ikke sikker på hva jul er enda, men så langt tror jeg det må være noe bra :)

Matmor fant nemlig ut at å koke smultringer var bedre å gjøre utendørs i oktober, enn inne i desember... Mindre vasking, visstnok.
Så da dro hun i gang ute....



Jeg skjønte raskt at det var lurt å holde seg i nærheten...for det lukta godt!!!













Og best som det var, fikk jeg smak også, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Ting faller ned, før eller seinere ;)


Sjefen og jeg trener på, et par små stunder hver dag.

Og Alfred og jeg, vi finner stadig på noe, og noen små "slåsskamper" må vi ha hver dag...


Jeg vokser hele tida, men allikevel er jeg fortsatt lita nok til å kunne bruke Gustav sin inngang. Sjefen er redd for at jeg en dag sitter fast...

Egentlig tror jeg Gustav gleder seg til han igjen blir enehersker over disse dørene sine ;)

Etter all jobbingen med matmors blomsterbed i det siste, mente sjefen jeg var skikkelig møkkete...
Dermed ble det en runde i dusjen på meg i kveld.


Hyene eller forvokst Chihuhua...? ;)

1 kommentar:

  1. Härligt när livet innehåller så mycket ! Bästa bilden idag är Gustaf som sitter utanför sin lucka och tittar på monstret som kommer !!

    SvarSlett