Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

onsdag 1. september 2010

Tomat-tjuven...


...det er meg! Og ikke bare stjeler jeg tomater, men agurk også. De greier jeg ikke å få løs fra planta, så de må spises der de henger...








I drivhuset her er det tomater i mange farger, gule, røde og oransje. Personlig synes jeg de gule er aller best :)















Gustav liker seg også i drivhusene, men han jakter ikke på tomater....




Jeg tror det er frosk han er ute etter...







De røde er jo også fullt spiselige, da...bare jeg tar de små... 











Og etterpå, da går jeg på oppdagelsesferd i jungelen min. Både jordskokken og Virginiatobakken har tippet over to meter nå.








Kveldsmat!



Den som sover, synder ikke.... men drømmer kanskje om nye hyss?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar