Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

mandag 27. september 2010

Sånn går no dagan...

Nå har vi fått noen av bildene besteforeldrene til sjefen tok sist de var barnepiker... bare så synd at det ikke ble tatt noe bilde da jeg var midt inni et garnnøste med hele meg, sier matmor. Det skulle visst hun ha likt å sett. ;)



Bare med med garnmage-lappen fikk de tatt bilde av!













Sheila og jeg hadde det moro, sjøl om ho ser farlig ut!










En kveld her forleden var jeg med matmor og matfar i skogen. Mørkt var det, og kaldt ble det. Godt at man har vett på å finne seg fine soveplasser sjøl! Matmors kurv var perfekt :)

Hjemme her en kveld fant de seg ei flaske, og sa de koste seg. Jeg forsøkte jeg også, men forsto liksom aldri helt hva som var kosen, da.


Matmor driver og anlegger nye blomsterbed om dagen. Gjett om jeg må slite! All jorda må jo freses av meg, etter at hun har gravd! Ikke lite jobb, faktisk.
Ellers er vel kanskje tidlige morgener min favoritt...da er det lov til å ligge i senga og kose med sjefen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar