Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

tirsdag 14. september 2010

Og begivenhetene sto i kø....

Forrige dagen fikk jeg kake, for far til sjefen hadde bursdag...
Men igår, da fikk jeg nesten ikke mat i det hele tatt...
Verden går opp og ned.

Det hadde en grunn,- vi skulle til dyrlegen alle sammen. Alfred og jeg skulle ha vaksiner, mens Gustav skulle se på labbene sine,- de er stadig fulle av verk :(
Lite mat i magen= lite oppkast, tenkte matmor, men jeg klarte å kaste opp på veg til dyrlege Karin allikevel.

Karin hadde aldri hilst på en Lagotto før, men hennes dom var at, var de som meg alle sammen, var det en trivelig rase!

Derfra var det full fart hjem, for å parkere Alfred og Gustav. Sjefen og jeg skulle videre, til Skogli hundeskole, og første kurskveld på valpekurs. Jeg rakk å kaste opp enda et par ganger før vi var der...


Men moro var det der! Vi er 7 valper på kurset, alle født 11. juni. De andre er fra samme kullet, alle er hvite med svarte flekker.

 Vi trente på kontakt, sitte, dekke og komme på innkalling. Men mest av alt,- vi fikk masse kos, ros og godbiter :)


Gjett om en liten Lagotto hadde størst fart av alle på innkallinga? Spratt i veg så fort, at jeg snubla... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar