Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

tirsdag 24. august 2010

Stranddag





I går var været så fint...men i dag er det høst. Det regner og blåser.
Da er det godt å tenke på hva vi brukte gårsdagen til! :)
Vi dro nemlig ned til sjøen, og jeg fikk to nye venner, en godt voksen Schäfer-dame som heter Ellis, og en vill og gal Vorsteher jente på 5 mnd som heter Aika.
Ellis ble ikke med ned for å bade, så det tok Aika og jeg oss av.
Grave fikk jeg gjøre...så mye jeg ville :)





Aika og jeg tok et lite planleggingsmøte, for å bli enige om hvordan vi egentlig skulle gjøre denne badinga...
Og uti bar det...










Riktig moro var det, ikke minst å grave i vannet...det sprutet













Vakkert er det i alle fall ved Storsjøen   
Strandkatthale
   
Aika og jeg avsluttet moroa litt mer action hjemme hos Aika før vi dro hjem...

Ganske lurt å benytte seg av trappa, vel? Da var vi like store...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar