Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

mandag 6. september 2010

Høsten har kommet

...og det har allerede vært ei natt med minusgrader.
Men en liten Lagotto bryr seg lite med det, og fortsetter med hyss hver dag! :)

Alfred imponerer meg egentlig...gamle hunden, leke sånn i timesvis!


























Tango for to!

Før helga var vi i skogen, og jeg prøvde meg på å spore godbiter. Moro å bruke nesa!












Nydelig vær er det i allefall om dagene, sjøl om det er kaldt på natta.











Grave gjør jeg fortsatt mye, men nå stort sett bare der jeg får lov :)











Jeg sliter litt med høna Edit. Nå har hun nemlig oppdaget at hun kan ta meg... Og maten min vil hun gjerne ha. Jeg forsvarer den så godt jeg kan, men må melde pass hver eneste gang...




















Hun ser død ut når hun soler seg? Men neida....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar