Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

fredag 20. august 2010

Playdate

I går var jeg faktisk tilbake i fødelandet...dog bare en liten tur til Värmland ;)
Turen gikk greit, denne gangen kastet jeg bare opp en eneste gang, så småturene vi gjør hver dag, hjelper nok på.
Dagens "småtur" gikk til Alfreds bestevenn, Sheila. Sheila er en Australsk terrier på to år.
Vi lekte en masse alle tre, og koste oss stort...men klarte akkurat å sitte lenge nok stille for et bilde av alle tre :)
Vel hjemme igjen var det på tide med nye hyss...her snekres det om dagen, så det ligger verktøy og planker over alt.  Og lykke, jeg fant en arbeidshanske!


Edit må jo utforskes litt hver dag. I går satt hun bare i buret sitt, så vi fikk bare snakka sammen gjennom nettingen. Men i dag...!

Dessuten har jeg bestemt meg nå for hva jeg skal bli når jeg blir stor! Sirkushund! ...eller i alle fall skal jeg prøve meg på agility... ;) Alt som finnes av planker som ligger utover, de skal jeg balansere på,- om de ligger rett på bakken, eller litt høyere opp, spiller ingen rolle. Jeg er en mester i å balansere :)
Ingen har vist meg det, dette har jeg funnet på sjøl :)

Men etter all denne aktiviteten...da måtte jeg finne senga mi litt, altså!
og der ligger jeg og drømmer om det beste i verden...graving...


Ny favorittleke fikk jeg forresten også i går!


   



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar