Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

mandag 23. august 2010

Nye inntrykk...

Dette har vært ei helg da en liten Lagotto har fått prøvd mye nytt!
Lørdag var det mart'n her i nærheten, og jeg fikk være med. Fikk hilse på mange mennesker, og også en liten Dachs og så Rocky da! Rocky og jeg er akkurat omtrent like store :)



På kvelden, ja da dro jeg på kino (bio). Hele familien var på drive-in kino, og så Mamma Mia. Mye folk, og mange å hilse på der også. Så sliten ble jeg, at jeg måtte gå til bilen og legge meg til å sove allerede før filmen startet...
Og søndagen, ja den brukte jeg hjemme, med å utføre nye hyss ;)

I hele sommer har sjefen min hatt basseng i hagen, og i går kom dagen for å tømme det, spennende for en liten vannhund med tusenvis av liter vann utover!
Etter at bassenger var tomt, fant jeg ut at det lukta deilig halvråtten jord under det...


Til kvelds var det grilling i det fine været...og jeg personlig tok ansvar for vask av grillklypa etterpå


Og til sist, så gikk det som det måtte gå, da...med en liten hund som stinka råtten jord helt oppetter ørene... Jeg måtte pent bade!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar