Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

tirsdag 10. august 2010

Varmere i trøya...

Nå har jeg bodd her i to netter, og begynner å bli husvarm!
Er flink, legger meg pent i kurven min, sovner uten en lyd, og piper bare når jeg må ut for å tisse. Matmor er fornøyd :)

Høna Edit er jeg stadig litt skeptisk til, hvem vet hva no' sånt rart noe kan finne på?

Ellers har jeg funnet et kaninbur med en kanin, og et annet bur med to marsvin i...så langt er det bare kaninen som har giddet å snakke med meg.

Det er mye blomster her, og noen smaker ikke verst ;)

Innimellom slagene, har jeg funnet det perfekte sted å sove ute. Til og begynne med ville jeg sove mellom blomstene, men det var visst ikke lov, det...


Alfred, Glen of Imaalen som bodde her fra før, og jeg har mye moro, på tross at han egentlig er en gammel mann på snart 10 år. Her er det full fart!



Sjøl om han ser farlig ut, kan jeg forsikre om at jeg slettes ikke er redd,- han lar meg styre moroa ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar