Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

fredag 12. november 2010

Vinter og snø!

Litt snø kom det før i uka, men i natt har det snødd mer! Så nå venter jeg bare i spenning på at Alfred skal stå opp, og bli med meg ut å leke...Han har det nemlig med å ligge lenge om morgenen han.


Dette her var forrige dagen...










Akkurat som for meg, er dette Gustavs første snø også. I fjor vinter var han nemlig inne-katt.
Innimellom, når vi leker ute, får jeg meg en overraskelse...inni her var faktisk Gustav ;)


Etter at steinspising gikk så ille for Asterix, er alle nå enda mer nøye på hva jeg putter i munnen min. Men det hender jeg klarer å lure dem litt...
I går kveld trodde jeg helt de hadde glemt meg, Sulten var jeg, og hadde kjørt rundt på kjøkkengolvet en hel evighet med den tomme matskåla. Til slutt var jeg nær ved å gi opp...
Heldigvis kom sjefen og fant mat til meg.

Men nå venter jeg fælt på Gammel'n, altså! Kan han ikke snart stå opp! Det er ikke like moro å leke aleine ute i snøen... Og matmor skal sikkert drive litt i drivhuset sånn på morgenen...

Der er det nemlig sommer enda, der ;)

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med snö men Matilda tycker att det blir lite kallt om tassarna...Fånigt eller hur ?

    SvarSlett
  2. Hej!

    Vilken jätterolig bild med matskålen! Jag har verkligen inga sådana problem - tvärtom nästan. Min matte fyller på matskålen direkt den blir tom och om jag inte äter lika mycket som hon har fått för sig att man ska göra, så blir hon orolig och stoppar i små goda leverpastejbitar. Så nu väntar jag till att hon lägger i sånt innan jag äter. Smart. Men! Helt plötsligt slutade hon med det häromdagen, för jag har fått något chip i nacken som jag kan gå upp i vikt av .... Jag fattar ingenting! Mattar kan vara konstiga ibland, tycker jag. Fast för det mesta jättebra och snälla.
    Ha det bra därborta i det där Norge, eller vad det heter.
    Hälsningar från Mulle, tuffingen med det stora snygga hårspännet på Karins blogg, du vet.

    SvarSlett