Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

søndag 17. juli 2011

Viggo og Eddie

I helga har vi alle sammen besøkt familie i Østfold. Kjempekoselig var det, og jeg har fått prøvd meg på mye nytt :-)
Jeg har gått litt i mamma Murklans fotspor, nesten, og fått lov til å være med på et sjukehjem, og besøke tanta til matmor. Ganske så eksemplarisk oppførte jeg meg, og fikk også lov til en tur opp i senga til henne for å hilse på.

Etterpå dro vi på besøk til et par artige gutter, Viggo og Eddie.

De er begge to av rasen Griffon, små, men tøffe å leke med :-)
Særlig Viggo og jeg har lekt mye i helga; Eddie tar livet litt mer med ro, han.


I hagen deres var det mye artig, se hvor mye fint matmor til gutta har hengt opp!
Fine blomster var det der og...
Søt når han sover?  ;-)

Nå begynner visst ferien for alvor; også matfar har fri noen uker nå.
Og på tirsdag...ja, på tirsdag, da skal matmor og jeg til Skogstorpet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar