Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

fredag 22. juli 2011

Jentetur!

Da har jeg vært på skikkelig jentetur! Matmor, sammen med matmor til hhv. Morten, Aika og Bamse :-)
Turen gikk til Dalarna og Skogstorpet...godt å hilse på "hjemme" igjen!

Av en eller annen grunn er alltid været så fint på Skogstorpet...


Mormor Smulan og Matilda var glade for å se meg...








Mamma Murklan holdt oversikten over oss...












Jeg hadde med meg ei and til jentene på Skogstorpet, maken til den jeg sjøl er så glad i. Det var en hit!










Enden på visa var at Silva forsøkte å grave den ned...

En liten pust i bakken ;-)


Er det rart man blir glad og avslappet av en tur hit?
Det blir krikon i år :-)

En diger klem til Karin fra oss alle,- det er alltid koselig å besøke dere!
Og- ikke minst,- en diger klem også til Kickan som ga oss en uforglemmelig opplevelse av de sjeldne!!!
TAKK!!!



1 kommentar:

  1. Som vanligt härligt att ha er här ! Hur många loppisar hann ni med på hemvägen ??

    SvarSlett