Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

torsdag 13. januar 2011

Nye hyss

Jeg har jo vært kjempeflink hele tida, sier sjefen...men i det siste har hun ikke vært like fornøyd med meg. Jeg har nemlig funnet en ny hobby,- bite i filler ting. Jeg ødelegger jo ikke sauen min, eller anda, men derimot sjefens votter, matmors sko, matfars capser og annet jeg måtte komme over på min veg...

Da er det bedre å være ute, da ;) I går snek jeg meg ut gjennom katteluka, uten at noen var klar over det. Og jippi,- den ene porten sto for første gang i historien oppe! Måtte jo benytte anledningen til å snuse rundt på baksida av låven! Gjett om matmor nesten fikk spunk da hun oppdaget at jeg var ute, og porten var oppe! Men, som det flinke dyret jeg er, hadde jeg ikke gått lenger enn til låven, jeg :)


Rett før snøværet sprakk opp i sol i går, var det et merkelig lys ute...



Sjøl om jeg er kjapp til å jage Gustav ute, er vi nå riktig gode venner inne. Det hender til  og med at det er Gustav som drar i gang moroa! Om natta sover vi ofte begge to inne hos sjefen, og noen ganger deler vi til og med senga mi :-)


Anda er fin?

Ha en fortreffelig dag!

1 kommentar:

  1. Den blicken säger mer än 100 ord ! Visst är våra söta potatisar inne i en liten trotsperiod....Matilda hör väldigt dåligt just nu !!

    SvarSlett