Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år!


Da er jula over, og med den, masse god mat, spennende pakker, godteri, besøk og annet artig.
Alfred hadde rett, han! Jul er noe å glede seg til!

Julaften var det masse pakker, også til oss firfotingene. Også fikk vi besøk av Sheila :)
Papiret var også moro...det kunne jo være igjen ei pakke der...?

Og jeg fikk noe jeg virkelig ble glad for...


Ei and som piper når jeg biter i den! Så nå har sauen fått litt konkurranse.













Etter alle gavene, og all maten, trengte Alfred og jeg en stille stund.

Men dagen etter, da var det den nye anda det gjaldt, altså!
Vi har hatt ei stille og rolig jul, det har jo vært så kaldt at det nesten har vært umulig å være ute. Det er bare jeg, som stadig har tatt meg en tur ut. Jeg får nemlig fortsatt plass ut gjennom katteluka ;)






Sjefen og jeg på tur






...møtte nye venner gjorde vi også...

Alfred går det nesten alltid an å få igang til litt lek!


 Men matmor tok med meg og Alfred ut litt før midnatt, så jeg fikk se litt. Alfred er like kul med raketter som med det meste annet, han bryr seg ikke, og da tok jeg det rolig også.
Vi gikk inn igjen før det smalt skikkelig, Alfred og jeg.

Dagen i dag har vært flott! Bare et par kuldegrader, og sol! Sjefen og jeg fikk trent litt, og lekt litt, før hele familien gikk en liten tur.
Sjefen og jeg graver snøhule...snø er flotte saker, jeg kan grave alt jeg vil, og INGEN skriker "stopp"!


Full fart!

Alfred løper alt han kan, men ikke fort nok...

Forbikjørt!

Også så mye snø det setter seg fast på han... ;)



3 kommentarer:

  1. Snälla, snälla Rosamunda kan inte du göra en bok av din blogg? Då kan jag läsa den för Hera och Luna. De når inte upp till tangenterna som du gör ;)
    Många kramar till Dig.
    Vänligen Miko

    SvarSlett
  2. Härligt med paket, snö och massor av familjetid ! Matilda är mest avundsjuk på din vackra ,röda jultröja... Vi håller med dig Miko men då betyder väl det att din bok ( underbara teckningar + text )också kommer snart ??

    SvarSlett
  3. Hils Hera og Luna, og si at hemmeligheten med å nå opp til PC'n, er å stå i et fang ;)

    Og Karin,- trøya har jeg arvet etter Alfred...han er blitt for stor for den. Sjøl om jeg er høyest, er han størst...!

    SvarSlett