Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

søndag 6. november 2011

Offisielt nordmann! ;-)

Ja, da er det offisielt også. Nå er jeg norsk! Den norske stamtavla mi kom i posten fra NKK her om dagen. Men jeg har beholdt det svenske registreringsnummeret mitt, altså!

Denne høsten trener matmor og jeg mye lydighet. For nå er det bare ei snau uke igjen til vi skal forsøke oss på appellmerket! Og midt oppi det, ser det ut til at jeg får løpetid. Matmor påstår det gjør meg selektivt døvhørt... ;-)

Ginny og jeg
Dette her er Elli. Elisabeth eies av henne, og vi trener litt sammen. Matmor sier jeg skal følge med i timen, og se nøye på hva Elli gjør, for hun er super-flink.

Så har vi Katie....! Hun bor sammen med Elli. Katie er like barnslig som meg, og vi har det ordentlig moro i lag. Katie og Cathrine skal også prøve seg på appellmerket.
 ;
Så er det Tove og Pepsi...Pepsi er han høye, mørke på treninga vår ;-)



Siden sist har jeg vært hos dyrlegen og røntget hofter og albuer. Matmor lever derfor litt i spenning om dagen, mens vi venter på resultatet. Dyrlegen mente det så bra ut, men man kan jo aldri vite, sier hun!




2 kommentarer:

  1. Grattis till dom norska papperen, jag vet ju att du är svensk ändå....Lydnaden kommer såklart att gå utmärkt ! Är det någon som säger något annat så har dom missförstått !!
    Lyckatill-kramar från hela svenska familjen !!!

    SvarSlett
  2. Söta Rosa Grattis till norskskapet och dina finfina leder!! Lycka till på tävlingen och ha det så skoj med alla dina kamrater.
    Luddiga hälsningar från Hera&Luna samt deras betjänter.

    SvarSlett