Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

lørdag 27. august 2011

Sommeren er på hell...

Sommeren går mot en slutt...sjefen har begynt på skolen igjen, og det blir tidligere mørkt om kveldene....
Men i hagen vår blomstrer det stadig, sjøl om det meste har blitt langt og rart på grunn av alt regnet, i følge matmor...
Zinnia



White Flame

Mads og jeg, vi koser oss på verandaen, vi :-)

Matmor og matfar koser seg på verandaen i kveld,,,koselig?
Alfred og jeg, vi koser oss også :-)


Alfred har for første gang i sitt liv fått "saks-sveis" han også, matmor sine fingre klarer ikke håndstripping mer, visst. Nå skal det visst bli klippemaskin...mon tro om også jeg skal få sånn maskin-sveis?

Forrige helg på sjøen hadde damene "kjerring-race" med jolle...jeg måtte se på, jeg!
Fra utkikksposten min kan jeg melde, at matmor ikke gjorde det så aller verst ;-)

Kanskje blir det fornøyelsespark på meg i morgen....været bestemmer!




1 kommentar:

  1. Vilken perfekt utsiktsplats ! MYCKET bättre än på en liten jolle i tok-fart !!
    Hälsningen kommer från oss i trygga dalaskogen / Karin

    SvarSlett