Lagotto Romagnolo født 11.06.2010

søndag 6. februar 2011

Februar....

Nå har vi flotte dager...sol, snø og ikke for kaldt. Det er riktig moro ute! :-)

Matmor mener det er fint at "verste" valpetida mi har vært på vinteren...istedet for å dra utover blomsterpotter, sko, leker og søppel, har jeg bare dratt rundt på snøklumper og is! ;-)












Alfred har fått trimmet pelsen sin, og ser i grunnen litt rar ut for tida...men han liker det sjøl, og sier det er godt uten død pels. Han elsker å rulle seg i snøen.
Sånn litt utpå dagen kommer sjefen hjem fra skolen. Jeg kan se henne på laaang avstand, det gjelder å følge med!

Andre ganger venter jeg inne, og da sitter jeg blant annet her....

Balansen har jeg i orden, vel? 

Ellers har jeg hatt utrolig mye moro i vinter med å fange snø! Det er artig, særlig når noen skal måke snø... Er jeg riktig heldig, er det noen som gidder å kaste snø til meg.




I går gikk sjefen og jeg tur, helt til Sheila! Det var en ganske lang tur, og jeg ble litt sliten. Men moro var det!


Og det skal innrømmes, det var godt at matfar kom og hentet oss med bilen, så vi slapp å gå hjem igjen også! Dessuten hadde det blitt mørkt, og da er det litt skummelt i skogen... ;-)





4 kommentarer:

  1. Du skulle kunna få en fantastisk karriär som cirkushund Rosamunda.
    Flora och Skorpan

    SvarSlett
  2. Tokig ? Nej, bara normal Boopie-hund ! Härligt med så mycket action !!

    SvarSlett
  3. Vilken tur att det finns snö att gräva i på vintern. Man kanske får hyra dig till att gräva i rabbatten?
    Hera & Luna försöker jag få till att söka arbete, men de vill ligga i soffan istället! :D
    Ha det så bra
    Miko H&L

    SvarSlett
  4. Jeg blir alltid i så godt humør av disse innleggene og med de fantastiske bildene. Gleder meg til å se Rosa og de andre firbeinte igjen om ikke lenge. Ja, gleder meg så klart til å treffe de tobeinte også. Plutselig en dag står vi byfolka på tunet og lager kaos! :-)

    SvarSlett